top of page

Participation in Farhad Bahram art project


Swell Gallery in San Francisco Art Institute - April 29 to May 5 My dear Friend Farhad Bahram was looking for the oldest gift we received, That shoes , My grandfather had gifted it to me at birth and I also took a picture of it and sent it to

Farhad

هنرمند و دوست « عزیزم فرهاد بهرام » برای نمایشگاهی از ما درخواست مشارکت نمود ، این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ آپریل الی ۵ می در گالری " swell " سانفرانسییسکو در سال ۲۰۱۲ برگزار شد. او ازما خواست تا از قدیمی ترین هدیه ای که دریافت کرده ایم عکسبرداری کرده و برایش ارسال کنیم ، من نیز از کفش‌های کوچکم که پدر بزرگم در زمان تولد به من هدیه داده بودند عکس گرفته و برای فر هاد ارسال کردم . مشارکت من در این نمایشگاه برای من افتخار است و از فرهاد عزیز تشکر میکنم و آرزوی موفقیت های بیشتری برای ایشان دارم.



3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page